სადამრიგებლო

მოსწავლეთა უფლებები







სადამრიგებლო პროგრამა

დამრიგებლის მუშაობის  მიზანი: დაეხმაროს მოსწავლეებს ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნების მიღწევაში, პიროვნული, ზნეობრივი, გონებრივი და ფიზიკური შესაძლებლობების განვითარებაში; ხელი შეუწყოს მოსწავლეებში ჯანსაღი ცხოვრების წესის დამკვიდრებას, მათ განუვითაროს დემოკრატიულ ღირებულებებზე დამყარებული სამოქალაქო ცნობიერება და ეხმარებოდეს მათ ოჯახის, საზოგადოებისა და სახელმწიფოს წინაშე საკუთარი უფლება-მოვალეობების გააზრებაში. 
დამრიგებლის მუშაობა ეყრდნობა  შემდეგ პრინციპებს:
ა) სრულფასოვანი აღზრდა - სააღმზრდელო მუშაობა მიმართულია პიროვნების ფიზიკური, ფსიქიკური, სოციალური და სულიერი განვითარებისაკენ;
ბ) მოსწავლის შესაძლებლობების გამოვლენა - დამრიგებლის ფუნქციაა მოსწავლის შინაგანი ძალების ამოქმედება და მათი ნიჭისა და შესაძლებლობების გამოვლენისათვის სათანადო  პირობების შექმნა;
გ) მოსწავლეებში პასუხისმგებლობისა და ვალდებულების გრძნობის განვითარება -მოსწავლეთა ინტერესების გათვალისწინებით დამრიგებელმა  მოსწავლეთა ჩართულობის ხელშესაწყობად საშუალება უნდა მისცეს მათ მონაწილეობა მიიღონ აქტივობების (ზეიმები, ლაშქრობები, ექსკურსიები და სხვ.) დაგეგმვასა და ამ დროს წამოჭრილი პრობლემების მოგვარებაში.
დ) თანამშრომლობის პრინციპი დამრიგებლის ურთიერთობა მოსწავლეებთან ემყარება თანამშრომლობას, ურთიერთპატივისცემასა და ურთიერთნდობა




 საორგანიზაციო საკითხები
                
1)    მოსწავლეთა სიის დაზუსტება
2)       სახელმძღვანელოებისა და სასწავლო ნივთებითნ დაკავშირებული   საკითხების მოგვარება.
3)        მორიგეობის სიის დადგენა.
4)    გაკვეთილების ცხრილის დადგენა-დაზუსტება.
5)    კლასის ლიდერთა ჯგუფის შექმნა და მოვალეობების გადანაწილება
6)      სკოლის შინაგანაწესის გაცნობა მოსწავლეებისათვის და თვალყურის დევნება მის შესარულებაზე.
7)      ქცევის წესების შემუშავება მოსწავლეებთან ერთად.
8)      მოსწავლეთა ჩაბმა სასკოლოსაბიბლიოთეკო მუშაობაში.
9)       ინფორმაციების მოკრება მოსწავლეთა სკოლისგარეშე წრეებში ჩაბმულობასთან დაკავშირებით 
10)  საყოფაცხოვრებო პირობების შესწავლა.
11)  თვალყურის დევნება აკადემიურ მოსწრებაზექცევებზეგაცდენადაგვიანებებზე.   
12)  დაკვირვება მოსწავლეთა ჯანმრთელობაზე.
13)   დაკვირვება მოსწავლეთა ინტერესებზემიდრეკილებებზე (საჭიროებისამებრ გათვალისწინება).
14)  მუშაობა ძნელადაღსაზრდელებთან (ჯგუფურადინდივიდუალურადბინაზე        მისვლა,
მშობლის გამოძახება).
15)  საჭიროებისამებრ თანამშრომლობა მშობლებთანიურისტთანფსიქოლოგთან,
 სამედიცინო დარგის სპეციალისტთანსაგნის მასწავლებლებთან და სხვა.
16)მუშაობა მშობლებთან წლის მანძილზე (ინდივიდუალურადჯგუფურადკლასთან
 ერთად)
16)  მუშაობა მოსწავლეებთან  (ინდივიდუალურადჯგუფურადკლასთან ერთად)
17)  სადამრიგებლო საათის ჩატარება.  

კალენდარული გეგმა
2016-2017 სასწავლო წელი  
კლასი-მე-5
სკოლა-ქ.მარტვილის N2 საჯარო
დამრიგებელი-მარინა გაბისონია

კლასის კონტიგენტის დაზუსტება,
 ჟურნალის  და სასკოლო  დოკუმენტაციის წარმოება
სექტემბერი,
მთელი წლის მანძილზე
 წლიური სამუშაო გეგმის შედგენა                        
სექტემბერი
მშობელთა კრება ორგანიზაციულ საკითხებზე
სექტემბრის ბოლოს
კლასის საათი (სკოლის შინაგანაწესი, მოსწავლის ეთიკის კოდექსი და ქცევის წესები)
16 სექტემბერი
კლასის საათი ორგანიზაციულ
საკითხებზე: გაკვეთილების ცხრილი, მორიგეობის სია, კლასის ლიდერთა ჯგუფი.
19 სექტემბერი
მოსწავლეთა გამოცხადების და დაგვიან
ბის ყოველდღიური  აღრიცხვა
მთელი წლის მანძილზე
მშობელთა კრება
სექტემბერი
იანვარი
მაისი
ინდივიდუალური შეხვედრები მშობლებთან
საჭიროებისამებრ
კლასის საათი თემაზე  ,,რატომ უნდა მოვუსმინოთ ერთმანეთს“
ოქტომბერი
სტუმრად მარტვილის მხარეთმცოდნეობის მუზეუმში
ნოემბერი
საახალწლო ზეიმი
დეკემბერი
ბიზნესგაკვეთილები
6 მარტი
20 მარტი
27 მარტი
3 აპრილი
10 აპრილი
3 მაისი
15 მაისი
საგანმანათლებლო ექსკურსია
მარტვილი-ზუგდიდი-ანაკლია-მარტვილი
ივნისი


კალენდარული გეგმა
2017-2018 სასწავლო წელი  
კლასი-მე-6
სკოლა-ქ.მარტვილის N2 საჯარო
დამრიგებელი-მარინა გაბისონია

კლასის კონტიგენტის დაზუსტება,
 ჟურნალის  და სასკოლო  დოკუმენტაციის წარმოება
სექტემბერი,
მთელი წლის მანძილზე
 წლიური სამუშაო გეგმის შედგენა                        
სექტემბერი
მშობელთა კრება ორგანიზაციულ საკითხებზე
21 სექტემბრი
კლასის საათი (სკოლის შინაგანაწესი, მოსწავლის ეთიკის კოდექსი და ქცევის წესები)
19 სექტემბერი
კლასის საათი ორგანიზაციულ
საკითხებზე: გაკვეთილების ცხრილი, მორიგეობის სია, კლასის ლიდერთა ჯგუფი.
27 სექტემბერი
მოსწავლეთა გამოცხადების და დაგვიან
ბის ყოველდღიური  აღრიცხვა
მთელი წლის მანძილზე
მშობელთა კრება
იანვარი
მაისი
ინდივიდუალური შეხვედრები მშობლებთან
საჭიროებისამებრ
კლასის საათი 
ყოველ ხუთშაბათს


საახალწლო ზეიმი
დეკემბერი


საგანმანათლებლო ექსკურსია
ივნისი


 ახალი წელი






პროექტი    ,,წიგნიდან წიგანმდე“
კლასი: IX
პროექტის ხელმძღვანელი: ინგა ოდიშარია
კასის ხელმძღვანელი: მარინა გაბისონია
როგორც ცნობილია ქაღალდს ხეებისაგან ამზადებენ, ასევე ქაღალდის დამზადება მაკულატურისაგანაც შეიძლება. იმ მიზნით, რომ თუნდაც ერთი ხე გადავარჩინოთ და დავიცვათ ჩვენი ბუნება, გადავწყვიტეთ მაკულატურის შეგროვება. ჩვენს მიერ შეგროვილი 1,2 ტონა მაკულატურა ჩავაბარეთ ქალაქ თბილისში, ,,პალიტრა L“-ის გამომცემლობაში. ,,პალიტრა L“-მა ჩიაბარებული მაკულატურის შესაბამისად მოგვცა ე.წ. ,,ნერგები“, რომელთა მეშვეობით  სკოლის ბიბლიოთეკისათვის  შევიძინეთ 655 ლარის წიგნები. შემდეგ  ვისარგებლეთ თბილისში ყოფნით და ვეწვიეთ ხელნაწერთა ინსტიტუტს.  იქ მოვისმინეთ ლ. გიგინეიშვილის ლექცია ილია ჭავჭავაძესთან დაკავშირებით. დღის ბოლოს ,,შიომღვიმეში“ ასვლა და მოლოცვაც მოვასწარით. ის დღე  არაჩვეულებრივი დღე იყო თითოეული ჩვენთაგანისათვის.  სკოლაში გავაკეთეთ ჩვენს მიერ ჩამოტანილი წიგნების პრეზენტაცია.

წიგნების შეგროვებაში მთელი სკოლა მონაწილეობდა.


ვშრომობთ, ვშრომობთ და ვშრომობთ...


ნეტავ, ეს მაკულატურა რამდენ წიგნს გვიყიდის?


უკვე თბილისში ვართ და ,,პალიტრა L|“-ს წიგნებს ვაბარებთ.

წიგნების შეძენა


ხელნაწერთა ინსტიტუტში

ხელნაწერთა ინსტიტუტში ბუბა კუდავასთან

შიომღვიმეში

შეძენილი წიგნები


პროექტის პრეზენტაცია








Комментариев нет:

Отправить комментарий