სასწავლო რესურსები

სიბრტყის გარდაქმნები

2021-2022  











 




 

 ფართობი


     




სფერო და სიბრტყე

       
          სფერო კვეთებით

          ცილინდრი და სიბრტყე

         ღერძული სიმეტრია

         კონუსი კვეთით


  ნაწილობრივ შევსებული ცხრილების დასრულება
თემა: ,,მონაცემების წარმოდგენა ცხრილის სახით“
კლასი:VI
დააწკაპუნეთ აქ და სურათზე ნახავთ გეომეტრიულ ფიგურებს. სურათის მიხედვით  ნაწილობრივაა შევსებული ცხრილები.  დაასრულეთ მათი შვსება

ცხრილი N1


სიხშირე

│││││      │││││


│││││      │││








ცხრილი N2

სიხშირე

5

7

6

ცხრილი N3

სიხშირე
წრეწირი

მრავალკუთხედი

პირამიდა

კონუსი

ცილინდრი





რესურსი შეიქმნა გაკვეთილისათვის, რომლის თემაა ,,ორუცნობიან განტოლებათა სისტემა"


ოთხკუთხა პირამიდა

პირამიდა


პირამიდა მკვეთი სიბრტყით

წრე

წრეწირთა ურთიერთგანლაგება


ტეტრაედრი


რესურსი შეიქმნა წინარე ცოდნის გააქტიურებისა და შეჯამება/გამთლიანებისათვის გაკვეთილისთვის, რომლის თემაა ,,წილადების შეკრება და გამოკლება"





ეს რესურსი შეიქმნა პროექტისათვის ,,ოჰ, ეს პროცენტები"









ინტეგრირებული გაკვეთილი მათემატიკა/ისტ






რესურსი ინტეგრირებული გაკვეთილისათვის მათემატიკა/ქართული ენა







დააჭირეთ აქ და იხილეთ:
რაციონალური რიცხვები

,,ფუნქცია და ლიტერატურა"



 

სასწავლო ელექტრონული რესურსის  გამოყენების ინსტრუქცია და                                                                                                                             რეფლექსია

ციფრული რესურსის სახელწოდება:  ,,ფუნქცია და ლიტერატურა“.
რესურსის ელექტრონული მისამართი: პროექტ ,,ფუნქცია და ლიტერატურის“ ბლოგზე http://imarinina.blogspot.com/p/blog-page_96.html იხილეთ გვერდი  ,, პრეზენტაცია“.
ავტორი: მათემატიკის მასწავლებელი  მარინა გაბისონია და XI კლასის მოსწავლეები.
სკოლა: ქ.მარტვილის N2 საჯარო სკოლა.
შექმნის ვადები:  10.XII-20.XII. 2012 წელი.
საგანმანათლებლო მიზანი:  მხატვრული ლიტერატურის სფეროში მოპოვებული ინფორმაციის საფუზველზე აგებული გრაფების გამოყენებით ფუნქციის ცნების გააზრება; ინფორმაციის მიღება მწერლებზე და მათ ნაწარმოებებზე ქართულ,ინგლისურ, რუსულ და ესპანურ ენებზე.
მოსალოდნელიშედეგები:
Ø  მოსწავლეს შეუძლია ფუნქციებისა და მათი თვისებების გამოყენება რეალური ვითარების მოდელირებისას(მატ.XI.5);
Ø  მოსწავლეს შეუძლია დისკრეტული მათემატიკის ცნებებისა და აპარატის გამოყენება მოდელირებისას და პრობლემის გადაჭრისას(მათ.XI.7).
                                                                                                                                                             ესგ-ს გამჭოლი კომპეტენციები:

  •        წიგნიერება;
  •     ციფრული წიგნიერება;
  •     სემიოტიკური;  
  •     ცოდნის ტრანსფერი;
  •     მულტილინგვისტური.

რესურსის შექმნის ისტორია და გამოყენება:
ჩვენს სკოლაში 2012-2013 სასწავლო  წელს XI კლასელებთან ერთად განვახორციელე პროექტი  ,,ფუნქცია და ლიტერატურა“.(იხ. პროექტის ბლოგი http://imarinina.blogspot.com/p/blog-page_96.html).  ამ პროექტის ფარგლებში შეიქმნა აღნიშნული ციფრული რესურსი ,,Pover Point“-ის საპრეზენტაციო სლაიდის სახით.
პროექტის პრეზენტაციაზევე გაუჩნდა იდეა ჩვენი სკოლის რუსულის მასწავლებელს ინგა ბარათელს აღნიშნული ციფრული ობიექტის რესურსად გამოყენებისა და მან შექმნა ახალი ციფრული რესურსი  ,,,,ფუნქცია დალიტერატურა“,როგორც ციფრული რესურსი“.(იხ. ინგა ბარათელის ბლოგი http://ibarateliinga7.blogspot.com/2015/12/blog-post_14.html).

,,ფუნქცია და ლიტერატურა“ რესურსად შეიძლება გამოყენებული იქნეს მათემატიკის გაკვეთილზე მოსწავლეების მიერ ფუნქციის, გრაფის ცნებების გასაცნობად და გასააზრებლად.  ამავე დროს მოსწავლეები მიიღებენ მრავალ საინტერესო ინფორმაციას მხატვრული ლიტერატურის სფეროდან.
ამ რესურსის მსგავსი ციფრული ობიექტი შევქმენით მე და ჩემმა მოსწავლეებმა პროექტში  ,,გრაფების გამოყენება სხვადასხვა საგნებსი“.(იხ. პროექტის ბლოგი http://marinagabisonia9.blogspot.com/).

რესურსის შექმნისათვის გამოყენებული პროგრამები: ,,Pover Point”, ,,Paint”.

სასწავლო პროცესში ჩემი და ჩემი მოსწავლეების მიერ ისტ-ის გამოყენების ამსახველი ვიდეო და ფოტომასალა იხილეთ ჩემი ელექტრონული პორტფოლიოს გვერდზე http://marinagabisonia4.blogspot.com/.
                                 

                                                              მარინა გაბისონია
                                                               13.09. 2015 წელი.










,,გრაფების გამოყენება სხვადასხვა საგნებში"


 






,,ყველაზე ჭკვიანი"

  ფართობი

Комментариев нет:

Отправить комментарий